Westlife - My Love 듣기, 가사번역

 

 

안녕하세요.

 

갱갱s 입니당~ 정확한 번역이 아니니 틀린 부분이나 수정해야 할 곳이 있으면
댓글로 말씀해주시면 바로 수정하겠습니다.

 

 

Westlife - My Love 듣기

 

가사/번역

 

 

An empty street, An empty house

텅 빈 거리, 텅 빈 집

A hole inside my heart 
구멍이 난듯이 허전한 내 마음 
I'm all alone, The rooms are getting smaller 
나는 홀로 있고 내 자리는 점점 작아져 가고
I wonder how , I wonder why
도대체 어떻게 된건지, 왜 이런지..
I wonder where they are

The days we had, The song we sang together
어디로 가버렸는지 궁금해.. 우리가 함께했던 날들이
우리가 함께 불렀던 노래들이
 
And oh my love, I'm holding on forever
Reaching for the love that seem so far...

내 사랑아 
나는 영원히 포기못해 
나는 물러서지 않을꺼야 
 
So I say a little prayer
그래서 나는 기도를해
And hope my dream will take me there
Where the skies are blue 
나의 꿈이 그 곳으로 데려다주길 바래.  
To see you once again my love
Overseas from coast to coast
해안을 거쳐 바다를 건너
나의 사랑, 너를 다시 볼수 있게 해달라고
To find the place I love the most
Where the fields are green
파란 초원이 있는
내가 가장 사랑했던 그 곳으로 갈수 있게 해달라고
To see you once again my love
내 사랑, 너를 다시 볼수 있게 해달라고
 
I try to read
I go to work
나는 책도 읽고, 나는 일도하러 나가
I'm laughing with my friends
친구들과 함께 웃기도 해..
But I can't stop to keep myself from thinking
하지만 내머리속에서 지울수가 없어
I wonder how
I wonder why
도대체 어떻게 된건지, 왜 그런지..
I wonder where they are
The days we had
The song we sang together
어디로 가버린지 궁금해.. 우리가 함께했던 나날들
우리가 함께 불렀던 노래들이
 
And all my love
I'm holding on forever
Reaching for a love that seem so far...
내 사랑아 
나는 영원히 포기못해 
나는 물러서지 않을꺼야
 
To hold u in my arms
내 품에 너를 안기위해
To promise u my love
내사랑 당신한테 약속해
To tell u from my heart
내 진심을 너에게 말하기 위해
You're all I'm thinking of
내 머리속은 온통 너뿐이야..
I'm reaching for a love that seem so far...
멀게 느껴지는 우리사랑을 위해 난 더 다가갈거야…

 

 

 

 

 


이상~~ 갱갱s ~~♡

 

 

 

 

 

 

+ Recent posts



5월★ 최신가요 연속듣기