저스틴 비버 - Sorry 듣기, 가사번역

 

 

안녕하세요.

 

갱갱s 입니당~ 정확한 번역이 아니니 틀린 부분이나 수정해야 할 곳이 있으면
댓글로 말씀해주시면 바로 수정하겠습니다.

 

 

저스틴 비버 - Sorry

 

가사/번역

 

 

You gotta go and get angry at all of my honesty 
나의 솔직함에 너는 화가나서 나가버렸지
You know I try but I don't do too well with apologies
너도 알듯이 나도 노력하고 있어 나는 미안하다고 잘못하자나
I hope I don't run out of time 
난 시간낭비하고 싶지않아
could someone call a referee
누가 심판좀 불러줄래?
Cause I just need one more shot at forgiveness
왜냐하면 나는 용서를 받기위해 한번의 기회가 더 필요해
I know you know that I made those mistakes maybe once or twice
나도 알고 너도 알듯이 이런 실수를 내가 아마 한두번 저질렀을거야
By once or twice I mean maybe a couple of hundred times
한두번이 아니라 아마 수백번을 저질렀을 수도 있어
So let me oh let me redeem oh redeem oh myself tonight 
나에게 오늘밤 만회할 기회를 줘 고쳐볼께
Cause I just need one more shot at second chances
그러니 두번째 찬스를 위해 한번 더 기회를 줘
 
Yeah is it too late now to say sorry
그래 지금와서 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?
Cause I'm missing more than just your body
나는 너의 몸 그이상을 그리워하고 있어
Is it too late now to say sorry
지금와서 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?
Yeah I know all that I let you down
그래 나도 알아 내가 널 실망시킨걸
Is it too late to say sorry now
지금 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?
 
I'm sorry yeah
내가 미안해
Sorry yeah
미안해
Sorry
미안해
Yeah I know all that I let you down
그래 내가 너를 실망시킨걸 알아
Is it too late to say sorry now
지금 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?
 
I'll take every single piece of the blame if you want me to
니가 원한다면 너의 모든 원망을 받을 준비가 되어있어
But you know that there is no innocent one in this game for two 
근데 너도 알듯이 이번일은 우리둘다 잘못한거자나
I'll go I'll go and then you go you go out and spill the truth
내가 먼저 갈께 그럼 너도 와서 대화를 해보자
Can we both say the words and forget this
우리 둘다 털어놓고 그다음에 잊어버리면 안될까?
 
Yeah is it too late now to say sorry
그래 지금와서 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?
Cause I'm missing more than just your body 
나는 너의 몸 그이상을 그리워하고 있어
Is it too late now to say sorry
지금와서 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?
Yeah I know all that I let you down
그래 나도 알아 내가 널 실망시킨걸
Is it too late to say sorry now
지금 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?
 
I'm not just trying to get you back on me
나는 니가 돌아오기만을 위해 노력하는게 아냐
Cause I'm missing more than just your body
나는 너의 몸 그이상을 그리워하고 있어
Is it too late now to say sorry
지금와서 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?
Yeah I know all that I let you down
그래 나도 알아 내가 널 실망시킨걸
Is it too late to say sorry now
지금 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?
 
I'm sorry yeah
내가 미안해
Sorry oh
미안해
Sorry
미안해
Yeah I know all that I let you down
그래 나도 알아 내가 널 실망시킨걸
Is it too late to say sorry now
지금 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?
 
I'm sorry yeah
내가 미안해
Sorry oh
미안해
Sorry
미안해
Yeah I know all that I let you down
그래 나도 알아 내가 널 실망시킨걸
Is it too late to say sorry now
지금 미안하다고 하기엔 너무 늦은거니?

 

 

 

 

이상~~ 갱갱s ~~♡

 

 

 

 

+ Recent posts



5월★ 최신가요 연속듣기